باربری مشهد به یاسوج | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به یاسوجما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به یاسوج -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و ( دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

شهر یاسوج در منطقهٔ اقلیم مدیترانه‌ای واقع شده و دارای هوای معتدل متمایل به سرد است. در این شهر، میزان بارش برف و باران زیاد می‌باشد و به علت بارش فراوان برف و باران و پوشیده شدن ارتفاعات از برف برای مدت مدیدی از سال، از منابع آب کافی برخوردار می‌باشد. یاسوج در مسیر ابرهای باران‌زای خلیج فارس واقع است. این شهر دارای بیشترین میزان بارندگی در شهرهای واقع شده در جنوب کوه‌های البرز است. باربری مشهد به یاسوج -  بارندگی سالانهٔ این شهر، ۹ برابر بیش از اصفهان و دو برابر بارندگی در کرمانشاه است. به‌دلیل بارش مناسب، ارتفاعات غرب یاسوج دارای یخچال‌های طبیعی هستنداقتصاد
تولیدات یاسوج عمدتاً شامل خوراک دام، قالی، سبدبافی، موزائیک و آجر است. این شهر، دارای واحد تصفیه و تولید شکر و نیروگاه تولید برق با سوخت زغال‌سنگ است که برق مورد نیاز منطقه را تأمین می‌کند.
در سال ۱۳۹۳ یک واحد پتروشیمی با ارزش ۲/۲ میلیارد دلار توسط بخش خصوصی در یاسوج راه‌اندازی شد. تولیدات این واحد شامل بنزین، گازوئیل، گوگرد، آسفالت و گاز مایع است.
تاریخچه
یاسوج ییلاق دولت بزرگ تمدن ایلام بوده‌است.منطقه یاسوج از عصر برنز محل زندگی انسان‌ها بوده‌است. یافته‌های باستانی در تپه شهدا (مربوط به ۳ هزار سال پیش از میلاد)، تپه خسرو (مربوط به دورهٔ شاهنشاهی هخامنشی)، محوطه باستانی گرد، پل پاتاوه و گورستان پایه‌چول از آثار تاریخی یاسوج هستند. باربری مشهد به یاسوج -  یاسوج همچنین محل آغاز لشکرکشی اسکندر مقدونی و نیروهای مقدونیه باستان به دربند پارس بوده‌است.
در ۲۲ تیرماه ۱۳۴۲ طبق مصوبهٔ مجلس شورای ملی، سرزمین ایلات شش‌گانه کهگیلویه و بویراحمد (۱– بویراحمد ۲– طیبی ۳– بهمئی ۴– چرام ۵– دشمن زیاری ۶– بابویی) که تا آن زمان بخشی جزء استان فارس و بخشی جزء استان خوزستان بود از این دو استان جدا شد و به فرمانداری کل تبدیل گردید و یاسوج، در سال‌های بعد به مرکز استان تبدیل شد.
جمعیت
بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۳۴٬۵۳۲ نفر (در ۵۴٬۸۵۰ خانوار) بوده‌است.جمعیت شهر یاسوج در سال ۱۳۹۵ با احتساب برخی روستاهای حومه، چیزی بیش از ۲۵۰ هزار نفر است. مردم شهر یاسوج از طوایف مختلفی شامل تامرادی، دشمن‌زیاری، نوئی، جاکی و کی‌گیوی هستند. 
باربری مشهد به یاسوج و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات  باربری مشهد به یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به یاسوج،حمل بار از مشهد به یاسوج ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: